סניף אשדוד
סניף ראשון לציון

נהיגה במהירות מופרזת

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

דיני תעבורה

מחיקת חובות

נדל"ן

מאמרים מומלצים:

עקבו אחרינו
וקבלו עדכונים

עורך דין מהירות מופרזת

מהירות מופרזת היא עבירה נפוצה מאוד, בעיקר בגלל שהמשטרה משקיעה משאבים רבים באכיפתה. עבירה זו עלולה להוביל לעונש קשה של פסילה ממושכת ובמקרים מסוימים אפילו מאסר בפועל, ולכן כדאי להיעזר בשירות של עורך דין מהירות מופרזת, כלומר עו"ד עם ניסיון בטיפול בנהגים שנחשדים או מואשמים בביצוע העבירה הזו. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מטפלים בכל תיקי התעבורה, כולל במקרי מהירות מופרזת, על בסיס ניסיון של למעלה מ-20 שנים.

איך עורך דין מהירות מופרזת יכול לסייע לכם?

* ייעוץ לפני שימוע בתחנת המשטרה - במקרים שבהם המשטרה טוענת כי נהג עבר על המהירות המותרת באופן משמעותי (41 קמ"ש מעל המותר בדרך עירונית, 51 קמ"ש בדרך בין עירונית), נשלח זימון לשימוע בתחנת המשטרה. לאחר השימוע קצין משטרה מוסמך לפסול את רישיון הנהיגה ל-30 ימים עוד לפני המשפט עצמו. בנוסף, כל דבר שנאמר בשימוע עלול לשמש כנגד הנהג. בהתאם כדאי להתייעץ עם עורך דין לפני ההגעה למשטרה. * ערעור קביעת המשטרה - עבירת מהירות מופרזת נאכפת באמצעות 3 סוגי מכשירים: ממל"ז (שמוכר גם כ"אקדח לייזר"), מכמונות מהירות ("דבורה") ומצלמות א-3. תפעול כל סוג של מכשיר מחייב עמידה בכללים מסוימים, ולכן עורך דין מיומן יבחן אם השוטרים התנהלו בהתאם לכללים. * הפחתת רף הענישה - גם במקרים שבהם לא ניתן למנוע הרשעה, יש לעורך הדין דרך לעזור לנהג או נהגת שנתפסו נוהגים במהירות מופרזת. במצב כזה המטרה היא הפחתת רף הענישה, פעולה שיכולה לייצר הבדל משמעותי מאוד (למשל בין פסילת הרישיון לתקופה ממושכת מאוד לבין פסילה קצרה). * ערעור על פסק דין - נהגים שטועים לחשוב כי הם יכולים לייצג את עצמם וסופגים עונש כבד יכולים להיעזר בשירות של עורך דין מומחה לדיני תעבורה שיערער על פסק הדין ויפעל לשינויו.

שירות זמין ומחויב

עורך דין מהירות מופרזת נדרש הן לזמינות גבוהה והן לאמינות ללא פשרות, משום שהבטחות שאי אפשר לקיים רק גורמות נזק לאדם. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מתנהלים על סמך שתי האיכויות הנ"ל, וכאמור גם על בסיס ניסיון רחב היקף, ובהתאם איכות התוצאות.

נהיגה במהירות מופרזת

נהיגה במהירות מופרזת לא מומלצת בשום מצב. אם המשטרה חושדת בכם כי עברתם על המהירות המותרת, או שכבר הוגש נגדכם כתב אישום, אתם זכאים כמובן לייצוג משפטי וההמלצה היא לפנות לעורך דין מומחה. משרד עורכי דין בוכובזה את סיילס מסייע בדרכים שונות במקרים אלה. מהם העונשים בגין נהיגה במהירות מופרזת? * קנס בסך 250 ש"ח - במקרים שבהם החריגה היא עד 20 קמ"ש בדרך עירונית, ועד 25 קמ"ש בדרך בין-עירונית. * קנס בגובה 750 ש"ח וגם 8 נקודות - במקרים שבהם המהירות חרגה מהמתר ב-21 עד 30 קמ"ש בדרך עירונית, או ב-26 עד 40 קמ"ש בדרך בין עירונית. * קנס של 1,500 ש"ח וגם 10 נקודות - כשהמהירות הייתה גבוהה מהמותר בחוק בדרך עירונית ב-31-40 קמ"ש, ובדרך בין-עירונית ב-41-50 קמ"ש. * העמדה לדין וזימון לשימוע - במקרים שבהם נהג נחשד בנסיעה במהירות גבוהה במיוחד, כלומר בפער של יותר מ-41 קמ"ש מהמותר בדרך עירונית, או יותר מ-51 קמ"ש מהמותר בדרך בין-עירונית, בית דין לתעבורה יגזור את עונשו של הנהג.
עוד קודם לכן עשוי קצין משטרה לפסול את רישיון הנהיגה למשך 30 ימים. * שיפוט מהיר - החוק מגדיר גם עבירת תלת"ן: נהיגה במהירות החורגת ביותר מ-50 קמ"ש מהמותר בדרך עירונית, או ביותר מ-60 קמ"ש מהמותר בדרך בין-עירונית. במצב כזה המשטרה מזמנת משפט מהיר, מבקשת את פסילת הרישיון עד תום ההליכים ובמשפט עצמו התביעה תדרוש פסילה ממושכת.

מחויבות לייצוג משפטי מקצועי

כאמור גם במקרים של נהיגה במהירות מופרזת, ואפילו מופרזת מאוד, עומדת לנהג או לנהגת זכות ההגנה בפני רשויות האכיפה. במשרד עורכי דין בוכובזה את סיילס פועלים מתוך מחויבות מלאה להעניק ייצוג משפטי מקצועי, ועל בסיס ניסיון מצטבר במשך למעלה מ-20 שנות פעילות. דרכי הפעולה האפשריות הן הטלת ספק בממצאי המשטרה, חתירה להסדר טיעון מקל או הצגת נסיבות אישיות רלוונטיות. השירות ניתן בזמינות גבוהה ולא פחות חשוב, בשקיפות מלאה כך שהנהג או הנהגת שחשודים בעבירת המהירות המופרזת ידעו בדיוק מהו מצבם ובהתאם מהי הדרך הנכונה ביותר לפעול.

בוכובזה & סיילס

משרד עורכי דין

אלפי לקוחות מרוצים
דיסקרטיות מלאה
אסטרטגיה משפטית

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת: